Saturday, October 15, 2016

Us Taxation Of Foreign Stock Options

Wanneer Amerikaanse werknemers opsies uit nie-VS toegestaan. Maatskappye Die skrywers uiteensetting van die belastinggevolge vir werknemers VSA wat aandele-opsies of ander vorme van ekwiteitvergoedingskemas toegestaan ​​deur nie-Amerikaanse multinasionale maatskappye. Onderwerpe sluit in die federale belasting gevolge op verkope, betaling metodes en verslagdoening vereistes, verpligtinge sosiale sekerheid, staats-en plaaslike belastings, en weerhouding verpligtinge. Author: Guldberg, Christopher G. Wydajewski, Brian K. Uitgewer: Warren, Gorham Lamont, Inc. publikasie Naam: Journal of Corporate belasting Onderwerp: Regte ISSN: 0094-0593 Jaar: 2001 Ontleding, Vergoeding en voordele, buitelandse maatskappye, belasting beplanning kommentaar oor hierdie artikel of voeg nuwe inligting oor hierdie onderwerp: Oorsig van buitelandse belasting van aandele-opsies die skrywer bespreek die VSA en buitelandse belasting van aansporing werknemer voorraad opsies wanneer die voordele wat deur Amerikaanse maatskappye om hul buitelandse werknemers. Kwessies soos erkenning en insluiting van inkomste en die beskikbaarheid van belastingaftrekkings vir buitelandse filiale word bespreek. Author: Wydajewski, Brian K. Uitgewer: Warren, Gorham Lamont, Inc. publikasie Naam: Journal of Corporate belasting Onderwerp: Regte ISSN: 0094-0593 Jaar: 1997 Belastingreg, Openbare Finansiële Aktiwiteite, pensioenfondse Voordeel Planne, pensioenfondse, Internasionale aspekte, Werknemer voorraad opsies, Incentive voorraad opsies Kommentaar oor hierdie artikel of voeg nuwe inligting oor hierdie onderwerp: 2002 internasionale ontwikkelings op die belasting van ekwiteitvergoedingskemas Onlangse ontwikkelinge in die belasting op billike vergoeding, insluitend aandele-opsies, in sewe lande in Europa en Asië hersien. Author: Wydajewski, Brian K. Uitgewer: Warren, Gorham Lamont, Inc. publikasie Naam: Korporatiewe Belasting Onderwerp: Regte ISSN: 1534-715X Jaar: 2003 Regs kwessies misdaad, Regering regulasie (vervolg), Regering regulasie, belasting, Regte / Regering regulasie Kommentaar oor hierdie artikel of voeg nuwe inligting oor hierdie onderwerp: Onderwerpe lys: Verenigde State van Amerika, belasting, wette, regulasies en reëls, Stock opsies, inkomstebelasting, werknemervoordele hierdie webwerf is nie verbind met dokument skrywers of kopiereg eienaars geaffilieer. Dit is bedoel vir inligting doeleindes. Onbedoelde foute is moontlik. Sommige dele kopieer 2016 Advameg, Inc. If jy 'n opsie om voorraad te koop as betaling vir jou dienste te ontvang, kan jy inkomste te hê wanneer jy die opsie kry, wanneer jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy oefen die opsie. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016Tax beleidsanalise belastingbeleid Studie No. 11: Die belasting van werknemers Stock Options ISBN Number: 9264012486 Publikasie datum: 04/01/06 Bladsye : 170 Aantal tabelle: 28 nommer van grafieke: 1 Die belasting van werknemers Stock Options Werknemer voorraad opsie planne 'n gemeenskaplike komponent van vergoedingspakkette in multinasionale ondernemings geword. Hierdie publikasie bied en ondersoek die baie belangrike belasting kwessies wat ontstaan ​​vir begunstigdes en companies.160 Fokus eerste op binnelandse belasting kwessies, is dit in ag neem wat belastinghantering geen belasting aansporings vir 'n maatskappy sou bied om óf toename of sny die gebruik van voorraad opsies en sou neutraal wees ten opsigte van die keuse van óf toestaan ​​voorraad opsies of betaal gewone salaris. Die benadering is nie voorskriftelik nie en dien 'n maatstaf vir beleidmakers te voorsien. Dit word aangevul deur 'n opname van belasting op aandele-opsies in OESO-lande in 2002 dat die effektiewe belastingkoers bereken en vergelyk dit met belasting op gewone salaris. Grens belasting kwessies bespreek. Kwessies soos die tydsberekening van die voordele van aandele-opsies, die onderskeid tussen inkomste indiensneming en kapitaalwinsbelasting en die identifisering van die dienste waarop dit betrekking het op die toepassing van Belastingverdragen, wat gebaseer is op die OESO Model Verdrag betrokke is, en die gevolglike veranderinge aan die Models Kommentaar is ten volle explained.160 Ten slotte, die uitwerking daarvan op oordragprysing ontleed in drie omstandighede: wanneer 'n onderneming toekennings voorraad opsies aan werknemers van 'n filiaal in 'n ander land, by die gebruik van metodes oordragpryse wat geraak word deur vergoeding koste, en wanneer werknemers voordeel trek uit voorraad opsies is betrokke by aktiwiteite wat die onderwerp van 'n koste bydrae reëling is. Dit Gedetailleerde studie is noodsaaklike leesstof vir enigiemand op soek na die verwikkeldheid van belasting op aandele-opsies te verstaan. Inhoudsopgawe Hoofstuk 1 Belasting Neutraliteit 1. Inleiding 2. Die geval van sekerheid met slegs korporatiewe belasting 3. Stel persoonlike vlak belasting 4. Bekendstelling onsekerheid 5. Bekendstelling moontlik verskillende produktiwiteit 6. Bekendstelling employees8217 risikovermyding 7. Opsomming Notas Verwysings aanhangsel 1. A.1: die Algebra van Neutraliteit Hoofstuk 2 effektiewe belastingkoers 1. Inleiding 2. Kwalitatiewe beskrywing van die belasting behandelings 2.1 Concessionary skemas 2.2 Ander aansporing betaal skemas 2.3 belastinghantering van skemas 3. belasting wiggies op aandele-opsies en aansporing betaal skemas: die metodologie en berekening lei 3.1 die kwessie van disallowing arbeidskoste 3.2 Bekendstelling persoonlike inkomstebelasting en werknemer sosiale sekerheid bydraes 3.3 Bekendstelling van die tydsverloop vir voorraad opsies 3.4 die resultate van die berekeninge 4. Vergelyking tussen voorraad opsies en gewone salaris 5. Vergelyking tussen voorraad opsies en gewone salaris vir hoër vlakke van inkomste Notes Hoofstuk 3 Kruis-grens Inkomstebelastingwet Kwessies 1. Inleiding 2. Agtergrond oor ESOPs 3. Kwessies wat verband hou met die werknemer 3.1 Tydsberekening wanaanpassing in belasting op die indiensneming voordeel 3.2 Onderskeidende inkomste indiensneming van kapitaal winste 3.3 probleme met bepaling waaraan die opsie dienste betrekking 3.4 Employment dienste wat in meer as een Staat 3.5 Verskeie verblyf belasting 3.6 nakoming van sake 3.7 Vervreemding van voorraad-opsies het as gevolg van 'n samesmelting of verkryging en vervanging van opsies 3.8 Waardasie reik 3.9 die verlening van voorraad-opsies aan lede van 'n raad van direkteure 4. probleme wat verband hou met die werkgewer 4.1 aftrekbaarheid van die koste van ESOPs 4.2 Vergoeding 8220borne by8221 'n permanente saak Notes aanhangsel 3.1 grafiese voorstelling aanhangsel 3.2 Wysigings aan die OESO Model Verdrag Hoofstuk 4 Impak op Oordrag pryse 1.160Introduction 8211 omvang van die studie 1.1160Introduction 1.2160Scope van die studie 2.160Situation ek: 'n onderneming toekennings voorraad opsies aan werknemers van 'n geassosieerde maatskappy wat woonagtig is160 in 'n ander belasting jurisdiksie. 2.1160TOPCO Voorbeeld: 160 Die 8220Non-Verwaterende voorraad opsie plan8221 2.2160Variant om TOPCO voorbeeld: Verwaterende planne 2.3160Preliminary gevolgtrekking situasie ek 3.1160The impak van aandele-opsies op beheerde transaksies (behalwe transaksies met betrekking tot voorraad opsies) waarin die werknemers bevoordeel uit voorraad opsies is betrokke 3.2.160The impak van aandele-opsies op vergelykbaarheid ontleding wanneer werknemer vergoeding van die getoets party of die comparables wesenlik beïnvloed deur aandele-opsies. die bepaling van 'n vergelykbaarheid aanpassing 3.3160Interaction tussen binnelandse reëls en Belastingverdragen 3.4 160Preliminary gevolgtrekking situasie II 4.160Situation III: Die impak van aandele-opsies op Koste Bydrae Reëlings (HKA's) 4.1160Example 4.2.160Should voorraad opsies word ingesluit in die waardasie van die bydraes van deelnemers aan 'n CCA 4.3160Where voorraad opsies is ingesluit in die waardasie van participants8217 bydraes tot 'n CCA, wat moet die waardasie beginsels wees 4.4160Interaction tussen verdrag reëls en huishoudelike reëls 4.5160Preliminary gevolgtrekking situasie III Hoe om hierdie publikasie Lesers kry toegang tot die volle weergawe van die Belasting van Werknemer Stock Options uit die volgende opsies: Mense en lesers op 'n inskrywing instellings kan toegang tot die aanlyn-uitgawe via160SourceOECD. ons aanlyn biblioteek. Nie-intekenaars kan die PDF e-boek en / of papierkopie via our160Online Boekwinkel. Understanding belasting van buitelandse beleggings te koop Vir baie van vandag se beleggers, diversifikasie gaan verder as die besit van maatskappye in 'n verskeidenheid van nywerhede - dit beteken die toevoeging van sekuriteite uit verskillende dele van die wêreld ook. Trouens, raai baie rykdom bestuur kundiges verplaas 'n derde of meer van dié voorraad toekenning in buitelandse ondernemings om 'n meer doeltreffende portefeulje te skep. Maar as jy nie bewus is van die belastinghantering van internasionale effekte, jy nie ten volle benut jou ware verdienste potensiaal. Wanneer Amerikaners aandele of effekte te koop van 'n maatskappy in die buiteland gebaseer, enige rente, dividende en kapitaalwins is onderhewig aan Amerikaanse belasting. Hier is die skopper. die regering van die maatskappye tuisland kan ook 'n sny. As hierdie dubbele belasting klink drakoniese, hou moed. Die Amerikaanse belasting-kode bied iets genoem die ministerie van buitelandse Belastingkrediet. Gelukkig is dit laat jou toe om al gebruik - of ten minste 'n paar - van diegene buitelandse belasting om jou aanspreeklikheid vir Uncle Sam verreken. Basiese beginsels van die ministerie van buitelandse Belastingkrediet Elke land het sy eie belasting wette, en hulle kan dramaties verskil van die regering na die volgende. Baie lande het geen kapitaalwinsbelasting op alle of afstand doen dit vir buitelandse beleggers. Maar baie te doen. Italië, byvoorbeeld, neem 20 van watter opbrengs 'n nie-inwoner maak uit die verkoop van sy / haar voorraad. Spanje weerhou effens meer, 21, van sodanige winste. Die belastinghantering van dividend en rente-inkomste loop die spektrum sowel. Terwyl dit nie die geval seer om belastingkoerse voor die maak van 'n belegging Navorsing - veral as jy die aankoop van individuele aandele en effekte - die IRS bied 'n manier om dubbele belasting in elk geval voorkom. Vir enige gekwalifiseerde buitelandse belasting wat youve betaal - en dit sluit belasting op inkomste, dividende en rente - jy kan óf 'n krediet - of 'n aftrekking (as jy specific) op jou belastingopgawe te eis. So hoe kan jy selfs weet of youve betaal buitelandse belasting Indien u enige Holdings in die buiteland, moet jy óf 'n 1099-DIV of 1099-INT begunstigde verklaring op jaar einde te ontvang. Box 6 sal wys hoeveel van jou inkomste is teruggehou deur 'n buitelandse regering. (Die amptelike IRS webwerf bied 'n basiese beskrywing van die buitelandse belastingkrediet hier.) In die meeste gevalle, jy beter af te kies vir die krediet, wat verminder jou werklike belasting verskuldig. A 200 krediet, vir voorbeelde, vertaal in 'n 200 belastingbesparings. 'N Aftrekking, terwyl eenvoudiger om te bereken, bied 'n verlaagde voordeel. As jy in die 25 belastingkategorie. 'n 200 aftrekking beteken jy net skeer 50 af jou belasting faktuur (200 x 0,25). Die bedrag van buitelandse belasting wat jy kan eis as 'n krediet op grond van hoeveel youd belas word op dieselfde opbrengs onder Amerikaanse belasting wet, vermenigvuldig met 'n persentasie. Om dit uit te vind, sal jy moet Vorm 1116 voltooi van die Internal Revenue Service (dit aflaai hier die vorm). As die belasting wat jy betaal om die buitelandse regering is hoër as julle VS belastingaanspreeklikheid. dan is die maksimum buitelandse belastingkrediet jy kan eis sal die VSA belasting verskuldig, wat is die mindere bedrag wees. As die belasting wat jy betaal om die buitelandse regering laer is as jou belastingaanspreeklikheid in die VSA kan jy die volle bedrag te eis as jou Buitelandse Belastingkrediet. Sê jy het 200 teruggehou deur 'n buite die regering, maar is onderhewig aan 300 van belasting by die huis. Jy kan gebruik wat die hele 200 as 'n krediet aan jou Amerikaanse belasting faktuur te knip. Nou dink net die teenoorgestelde. Jy betaal 300 in buitelandse belasting, maar sou net te danke 200 aan die IRS vir daardie verdienste. Wanneer jou belasting in die buiteland is hoër, kan jy net aanspraak maak op die Amerikaanse belasting bedrag as jou krediet. Hier, wat beteken 200. Maar jy kan die oorblywende 100 meer as 'n jaar dra - as jy Form 1116 voltooi en in te dien 'n gewysigde terugkeer - of stuur tot 10 jaar. Die hele proses is nogal 'n bietjie makliker te maak, maar as jy 300 of minder betaal geloofwaardige buitelandse belasting (600 as getroude en indiening gesamentlik). Jy kan die vorm aanneem 1116 slaan en rapporteer die volle bedrag betaal as 'n krediet in jou vorm 1040. Wees versigtig met Oorsese Fonds Maatskappye Gegewe die probleme van die ondersoek na buitelandse sekuriteite en die begeerte vir diversifikasie, onderlinge fondse is 'n algemene manier om blootstelling aan globale kry markte. Maar Amerikaanse belasting wet behandel Amerikaanse belegging maatskappye wat internasionale fondse veel anders as fondse in die buiteland gebaseer bied. Dit is belangrik om hierdie onderskeid te verwesenlik. As 'n buitelandse gebaseer onderlinge fonds of vennootskap het ten minste een Amerikaanse aandeelhouer. sy aangewys as 'n buitelandse belegging Maatskappy passief. of PFIC. Die klassifikasie sluit buitelandse entiteite wat ten minste 75 van hul inkomste te maak van passiewe inkomste of gebruik 50 of meer van hul bates te passiewe inkomste te produseer. Die belasting wette met betrekking tot PFICs is kompleks, selfs deur IRS standaarde. Maar algehele, sulke beleggings is by 'n groot nadeel aan VS-gebaseerde fondse. Byvoorbeeld, is die huidige verspreiding van 'n PFIC algemeen beskou as gewone inkomste. wat belas teen 'n hoër koers as langtermynkapitaalgroei winste. Natuurlik, Theres 'n eenvoudige rede hiervoor - om Amerikaners te ontmoedig om te parkeer hul geld in die buiteland. In baie gevalle, Amerikaanse beleggers, insluitend dié in die buiteland woon, is beter daaraan toe vas met beleggingsondernemingen gebaseer op Amerikaanse bodem. Vir die grootste deel, die minister van buitelandse Belastingkrediet beskerm Amerikaanse beleggers uit om te beleggingsverwante belasting twee keer betaal. Net kyk uit vir-buitelandse gebaseer onderlinge fonds maatskappye. waarvoor die belasting-kode kan veel minder vergewensgesind wees. Wanneer jy twyfel oor jou situasie, sy 'n goeie idee om 'n gekwalifiseerde belastingkenner wat kan lei jou deur die process. Exercises van Werknemer Stock Options deur Nie-inwoner vreemdelinge 'n buitelandse individuele vestig in die Verenigde State van Amerika raadpleeg, werk vir 'n Amerikaanse werkgewer en verdien opsies onder sy of haar werkgewers voorraad opsie plan. Hy of sy die land verlaat, verloor inwoner status en dan oefen die Amerikaanse aandele-opsies. Wanneer gaan die Verenigde State belas die werknemer - en op watter Hierdie belasting kwessie kom op die kruising van internasionale, korporatiewe en werknemervoordele belasting. As dit nie vierkantig val binne 'n enkele spesiale, kon min praktisyns die vraag onvoorbereid beantwoord. Verder het artikels wat handel oor die kwessie, tesame met ander belasting probleme wat voorkom by die Nexus van aandeelgebaseerde vergoeding en internasionale belastingreg geneig om groep nie. As gevolg hiervan, 'n paar van die spesifieke na die VSA belasting behandeling besonderhede word beskou as net kortliks. Byvoorbeeld, 'n uitstekende artikel deur Thomas Bissell en Alfred Giardina n opsomming van die saak soos volg: quot As die vreemdeling het nie die opsie uitoefen totdat hy sy Amerikaanse opdrag voltooi het. verskuif na 'n ander land en 'n nie-inwoner vreemdeling, sou Amerikaanse belasting gewoonlik opgelê net op die Amerikaanse bron gedeelte van die verspreiding. quot (1) Indien die interaksie van internasionale, korporatiewe, werknemervoordele en weerhouding reëls is ingewikkeld voor 2005, hul interaksie met die nuwe Internal Revenue Code Artikel 409A is selfs meer so. Benewens die oorweging van plaaslike en internasionale belasting, belasting verdrae en die subset van wette wat spesifiek op expatriating voormalige burgers en inwoners moet praktisyns die nuwe uitgestelde vergoeding reëls en 'n drakoniese nuwe straf regime dink. Die waarskynlikheid van die vermiste 'n belangrike kwessie het opgestaan ​​met die spel. Dit werk bied 'n gedetailleerde, maar hanteerbare ontleding van al die Amerikaanse belasting kwessies wat hierdie scenario kan produseer. Dit begin met 'n bespreking werknemer voorraad opsies in 'n suiwer binnelandse konteks, die ondersoek van die tipes opsies, hoe hulle belas en die verskillende weerhouding verpligtinge waartoe werkgewers is onderhewig. Dit gaan voort om die kompleksiteite wat 'n internasionale raamwerk stel te bespreek. Plaaslike belasting van Stock Options Grant, vestiging, oefening en verkoop Wanneer 'n werkgewer verleen voorraad opsies om 'n werknemer, is daar vier gebeurtenisse wat kan, in teorie, aktiveer 'n werknemers belastingaanspreeklikheid: die verlening van die opsie, die vestiging van die opsie, die uitoefening van die opsie en die werknemers verkoop van die voorraad onderliggende die opsie. Wanneer 'n werknemer 'n opsie toegestaan ​​word, ontvang hy of sy die reg het om 'n sekere bedrag van voorraad aan te koop teen 'n sekere prys (genoem die opsie prys) op of na 'n datum in die toekoms. Wanneer die werknemer eers kan koop en hou die onderliggende aandeel aan die ooreengekome prys, is die voorraad opsie sê vir vestig. Gewoonlik moet die opsiehouer voortgaan om te werk vir die werkgewer tot die opsie setel. 'N Werknemer wat sy of haar werkgewer verlaat voordat die opsie baadjies mag dit verbeur, maar na die opsie baadjies, die werknemer hou dit onvoorwaardelik - hy of sy kan dit uit te oefen, selfs as hy of sy aftree, is afgedank of gaan om te werk vir 'n ander werkgewer . Na 'n opsie baadjies, dit uitgeoefen kan, maar dit kan uitgeoefen word slegs vir 'n beperkte tydperk, waarna die opsie verval en die werknemer verloor die reg om die voorraad te koop by die opsie prys. Wanneer die werknemer die onderliggende aandeel aan die ooreengekome prys verkry, word hy of sy het die opsie om uitgeoefen het. Die werknemer mag of nie mag nie daarna verkoop die onderliggende aandeel. Algemene beginsels van voorraad opsie belasting Artikel 83 (a) van die kode bepaal dat 'n werknemer wat eiendom ontvang in ruil vir dienste inkomste gelyk aan die bedrag waarmee die eiendom se billike markwaarde oor die aankoopprys (dit wil sê, die bedrag wat die werknemer betaal moet erken vir die eiendom) wanneer die werknemers regte op die eiendom vestig. Onder hierdie algemene reël, is 'n werknemer belas word op 'n voorraad opsie sodra dit berus. Maar die Kongres en die Tesourie bepaal dat hierdie reël sal moeilik wees om aansoek te doen om werknemer voorraad opsies, want daar is dikwels geen gereed mark vir hulle. Gevolglik is die toepassing Tesourie regulasies bepaal dat die werknemer voorraad opsies belas óf op hul oefening datum (dit wil sê, die datum waarop die werknemer die opsie uitoefen) of iewers na die oefening datum waarop die werknemer die voorraad onderliggende die opsie verkoop. Die belasting tydsberekening hang af van die tipe voorraad opsie die werknemer inhou. Daar is twee soorte werknemer voorraad opsie: niestatutêre (of nie-gekwalifiseerde) opsies en statutêre (of gekwalifiseerde) opsies. Die voormalige is gewone, hardloop-van-die-meul opsies. Die werkgewer gee die werknemer die reg het om 'n sekere bedrag van voorraad te koop op of na 'n sekere datum vir 'n sekere prys. Nie-statutêre opsies belas ingevolge artikel 83 en gepaardgaande regulasies. Laasgenoemde verskaf meer belasting uitstel as nie-gekwalifiseerde opsies en toelaat dat die belastingbetaler om alle inkomste verband hou met die opsies as langtermynkapitaalgroei wins te behandel. Maar ten einde sodanige voordele geniet, werknemers moet voldoen aan sekere vereistes. Statutêre opsies belas ingevolge artikel 422 en gepaardgaande regulasies. Nie-statutêre voorraad opsies Belasting van nie-statutêre voorraad opsies Omdat werknemer voorraad opsies nie betroubaar gemeet kan word gewaardeer op hul toelae of vestigingsdatum, is hulle oor die algemeen belas wanneer uitgeoefen. (2) 'n Werknemer oefeninge 'n opsie deur die aankoop van die onderliggende aandeel aan die ooreengekome prys (dit wil sê, die opsie prys). Indien die werknemer was om die voorraad onmiddellik na oefening te verkoop, sal hy of sy die verskil tussen sy of haar keuse prys en die aandele billike markwaarde besef - dit is die verspreiding genoem. Gevolglik Artikel 83 behandel 'n werknemer uitoefening van 'n voorraad opsie asof hy of sy 'n afslag aankoop van voorraad gemaak het: die werknemer belas word op die verspreiding. Soos Artikel 83 behandel die verspreiding as vergoeding, is die verspreiding gekenmerk as gewone inkomste eerder as kapitaalwins as die werknemer opsiehouer het belasting betaal op die verspreiding, kan hy of sy in besit is van die voorraad met 'n hoër basis dat die verspreiding sluit. (3) So, 'n werknemer wat onmiddellik na oefening sou geen kapitaalwins op die transaksie erken die voorraad verkoop, selfs al is die aandele verkoop prys kan hê grootliks oortref die prys die werknemer betaal om dit te bekom (in hierdie geval, die opsieprys ). Met ander woorde, wanneer die werknemer die opsie uitoefen en betaal inkomstebelasting op die verspreiding, kan hy of sy neem die voorraad met 'n aangepaste grondslag gelyk aan die billike markwaarde (die opsie prys plus die verspreiding van belasting is pas betaal). Die opsieprys mag sy of haar aankoopprys wees nie, maar omdat hy of sy inkomstebelasting betaal op die verspreiding, die billike markwaarde op oefening is die aangepaste basis. Nadat uitgeoefen die opsie, die werknemer beklee die onderliggende aandeel met hierdie basis en sonder inagneming van die aandele oorsprong in 'n nie-statutêre voorraad opsie - die kompenserende aspek is gesluit. (4) Verder, die werknemer beklee die voorraad suiwer as 'n belegger. Weerhouding van nie-statutêre voorraad opsies Werkgewers het Artikel 3402 loon weerhouding verpligtinge met betrekking tot nie-statutêre werknemer voorraad opsies. Die opsie verspreiding op 'n nie-statutêre voorraad opsie is by bruto inkomste ingesluit as lone en, as sodanig, is onderhewig aan loon weerhouding kragtens artikel 3402. (5) In die algemeen, weerhouding vereistes wat voortspruit grond nie-kontant vergoeding is identies aan dié ontstaan ​​op grond van kontant vergoeding. (6) Dit is die geval selfs al, in die streng sin van die woord, kan kontant nie meer onmoontlik wees van 'n nie-kontant betaling. Gevolglik is die Internal Revenue Service (IRS) bepaal dat die werkgewer die nodige reëlings moet quotmake om te verseker dat die bedrag van die vereiste om weerhou belasting is beskikbaar vir betaling in moneyquot. (7) Ten einde sodanige reëlings te tref, kan die werkgewer bloot die belasting van die vergoeding werknemers kontant te weerhou, maar hierdie metode kan finansiële swaarkry veroorsaak vir 'n paar werknemers. Die IRS laat werkgewers om hierdie potensiaal swaarkry te verlig deur tydsberekening van die weerhouding ten einde enige slegte gevolge te verminder. (8) Maar hierdie buigsaamheid is beperk tot spesifieke kontekste wat nie die uitoefening van werknemer voorraad opsies insluit nie. In plaas daarvan, die IRS toelaat kontantlose oefening, waardeur die werknemer die opsie uitgeoefen betaal die opsie prys deur die verkoop van sommige van die voorraad terug na die korporasie. Dus, die werknemer ontvang voldoende kontant om die opsie prys en enige terughoudingsbelasting betaal. (9) Die impak van Artikel 409A Die belasting van werkgewer voorraad opsies dramaties verander in 2004 toe die Kongres 'n nuwe wet op nie-gekwalifiseerde uitgestelde vergoeding te regeer bekendgestel (dit wil sê, uitgestelde vergoeding nie gedek onder die Wet Werknemer aftree-inkomste Security). (10) Nie-gekwalifiseerde uitgestelde vergoeding word onderhewig aan die nuwe Artikel 409A wanneer 'n werknemer 'n wetlik afdwingbare reg om dit, en vergoeding onderhewig aan 409A word belasbare toe nie meer onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Artikel 409A hoë vereistes stel aan uitgestelde vergoeding en drakoniese boetes vir nie-nakoming. Soos kompenserende voorraad opsies vertraag verwesenliking van inkomste-opsie, kan 'n paar aandele-opsies binne die bestek van artikel 409A, wat kan lei tot die versnelling of toename (of albei) van die werknemers belasting val. 'N Werknemer met 'n gevestigde reg tot uitgestelde vergoeding wat nie voldoen aan die vereistes van Artikel 409A is onmiddellik na belasting op die uitgestelde vergoeding onderwerp. Die werknemer is ook onderhewig aan 'n 20 boete en rente loop van die jaar van vestiging. (11) Uitsondering op Artikel 409A vir-aandeel-gebaseerde vergoeding In die algemeen, Artikel 409A nie van toepassing op nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, met dien verstande dat die uitoefeningsprys is nie laer as die billike markwaarde op die toekenningsdatum. Maar Tesourie regulasies bykomende kriteria wat 'n voorraad opsie plan moet voldoen ten einde te kwalifiseer vir die uitsondering. Byvoorbeeld, die vereiste dat die onderliggende aandeel wees diens-ontvanger voorraad beperk opsies om gewone aandele wat uitgereik is deur die werkgewer of korporasies in 'n opwaartse ketting van eienaars met 'n beherende belang (gewoonlik 50 eienaarskap) in die onderstaande korporasie. (12) Op grond van hierdie reël, enige toekenning van aandele-opsies in voorraad met 'n dividend voorkeur of geslag van 'n filiaal korporasie sou wees onderhewig aan Artikel 409A. Anti-verandering bepalings verder die vrystelling van voorraad opsie planne uit Afdeling 409A beperk. 'N Afname in die uitoefeningsprys word beskou as die toestaan ​​van 'n nuwe opsie. (13) Ten einde vrygestel te wees van Artikel 409A, hierdie nuwe opsie moet voldoen aan dieselfde kriteria as die oorspronklike opsie, insluitend die vereiste van 'n uitoefeningsprys groter as of gelyk aan die billike markwaarde op die toekenningsdatum. 'N onderwater opsie (dit wil sê, 'n opsie in voorraad met 'n waarde minder as die uitoefeningsprys) sal voldoen aan hierdie vereiste. Maar, as die voorraad het toegeneem in waarde, die geagte nuwe opsie sal noodwendig misluk die toets op die nuwe, geag toekenningsdatum en sal dus onderhewig aan Artikel 409A. 'N opsie wat buite die vrystelling van Artikel 409A sal byna sonder uitsondering in stryd met dit omdat betaling van die uitgestelde inkomste-opsie plaasvind op 'n ontoelaatbare sneller. Artikel 409A beperk die toelaatbare gebeure wat 'n verspreiding van uitgestelde vergoeding kan veroorsaak. (14) Toelaatbare verspreiding gebeure sluit in afsondering van diens, ongeskiktheid, dood, vaste skedule, verandering in beheer en onvoorsiene noodgevalle. (15) Oefening is nie een van die toelaatbare verspreiding gebeure. So, die wysiging van 'n opsie wat nie onderwater snellers belasting en die oplegging van boetes ingevolge artikel 409A, betaalbaar (met toeval belang) van die oomblik dat die opsie setel. Die regulasies ook uitbreidings van die oefening tydperk verbied nadat óf die laaste moontlike vervaldatum onder die oorspronklike toekenning of 'n datum 10 jaar na die oorspronklike toekenning, wat ook al die vroegste is. (16) 'n opsie uitgebrei op hierdie wyse behandel word as 'n bykomende uitstel funksie van die oorspronklike toekenningsdatum gehad het. So, is die voorraad opsie geag geskend Artikel 409A van die datum en rente subsidie ​​loop dienooreenkomstig. Tydsberekening van Artikel 409A oortredings Die belasbare gevolge van 'n Artikel 409A skending afhang van twee faktore: die tydsberekening van die skending en die bedrag van die vergoeding aan die orde. Ongeag die tydsberekening van die skending, is geen vergoeding berus en dus geen belasting verskuldig is tot en met die aansienlike risiko van verbeurdverklaring verval. (17) Maar die vergoeding moet ingesluit word in inkomste die oomblik is dit berus. As die opsie onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring op die datum van die oortreding bly, het die belasting nie as gevolg van val totdat die risiko van verbeurdverklaring verval. Byvoorbeeld, baie voorraad opsies vereis dat die ontvanger om voort te gaan om dienste te lewer tot 'n sekere datum, op watter tyd die werknemers reg om die opsies sal vestig. Solank as wat die indiensneming verwante toestand is nog nie nagekom word nie, die opsies is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring en Artikel 409A oortredings sal nie aktiveer belasting. Dus, 'n opsie teen 'n uitoefeningsprys onder die billike markwaarde van die voorraad op die datum en uitgeoefen kan ná vier jaar van diens toekenning verteenwoordig 'n onmiddellike skending van Artikel 409A, maar geen belasting val as gevolg van, daarom begin geen belangstelling opbou tot vier jaar van diens verloop. Wanneer Artikel 409A oortredings plaasvind voor oefening Belasting voor oefening, soos vereis in die voorbeeld hierbo, kan die besluit van beduidende waardering probleme vereis. In die geval dat belasting versnel kragtens artikel 409A sodanig dat die opsie-houer belas voor oefening, die belasbare vergoeding is die waarde van die opsie self. Dit sluit in die opsie voorreg soos omskryf in Reg Artikel 1,83-7 (b) (3). Maar die kompenserende aspek van die opsie oop bly en Artikel 409A bly van krag wees tot oefening. (18) So, kan die opsiehouer bykomende inkomste te verwesenlik en aangaan bykomende straf wanneer die opsie uitgeoefen word. Statutêre voorraad opsies Belasting van statutêre voorraad opsies statutêre voorraad opsies is 'n spesiale kategorie werknemers aandele-opsies en word nie belas word op oefening. (19) Die houer van 'n statutêre opsie nie inkomste nie herken totdat hy of sy beskik oor die onderliggende aandeel, op watter tyd hy of sy inkomste erken in 'n bedrag gelyk aan die verskil tussen die verkoopprys en sy of haar hand in die voorraad . (20) Maar die werknemer beklee die voorraad met 'n opsie-prys basis, eerder as om met 'n basis gelyk aan billike markwaarde op oefening (soos in die geval van 'n nie-statutêre opsie sou wees), omdat hy of sy nie betaal het nie belasting op die verspreiding by oefening. Na oefening die werknemer beklee die onderliggende aandeel as 'n belegger. Die daaropvolgende verkoop van die onderliggende aandeel belas as die eenvoudige verkope van 'n kapitale bate sonder agting vir die aandele oorsprong as 'n statutêre opsie. So, is dit belas as langtermynkapitaalgroei gewin, nie gewone inkomste. Die houer van 'n statutêre opsie uitstel nie net belasting totdat hy of sy die voorraad verkoop, maar ook verseker dat alle inkomste uit die transaksie is belas as kapitaalwins. Ten einde hierdie voordele van uitstel en recharacterization geniet, moet die werknemer 'n aantal vereistes, insluitende beheer - tydperk vereistes te voldoen. Laasgenoemde vereistes bestaan ​​uit twee onafhanklike voorskrifte: die werknemer moet vermy die afhandeling van die voorraad tot twee jaar na die datum toekenning of 'n jaar na die datum van oordrag van die aandele self (dit wil sê, die uitoefening datum), wat ook al die vroegste is. (21) Met ander woorde, beide tydperke moet verloop voordat die werknemer sy of haar aandele kan verkoop sonder om te val uit die statutêre voorraad opsie regime. 'N Werknemer wat beskik oor sy of haar voorraad voordat beide tydperke Raak betrokke by 'n diskwalifiserende ingesteldheid verloop wanneer daar 'n diskwalifiserende ingesteldheid is, die opsiehouer erken beide gewone inkomste en die kapitaalwins op die transaksie. Onbevoeg gesindhede 'n Werknemer wat beskik oor voorraad in 'n diskwalifiserende ingesteldheid erken inkomste in die jaar van aanslag van die ingesteldheid. (22) Die werknemer erken as gewone inkomste die oortollige (indien enige) van die aandele billike markwaarde op oefening oor die opsie prys. (23) Bykomende wins gerealiseer ingesteldheid beskou as kapitaalwins. Hierdie belasting behandeling weerspieël dié van nie-statutêre voorraad opsies - gewone inkomste op die verspreiding, kapitaalwins op die onderliggende aandele gevolglike toename in waarde. A gediskwalifiseer statutêre opsie bied 'n voordeel bo 'n nie-statutêre opsie: die werknemer uitstel van belasting op die verspreiding totdat hy of sy beskik oor die voorraad. Maar omdat 'n diskwalifiserende ingesteldheid vind plaas by 'n maksimum van twee jaar ná die oefening op datum, die beskikbare uitstel is minimaal. Indien die werknemer die voorraad vir minder as die waarde daarvan op oefening verkoop en die transaksie is sodanig dat 'n verlies word (dit wil sê, dit is nie 'n geskenk of 'n verkoop tussen verwante persone), spesiale reëls geld. Die werknemer nie belastingaanspreeklikheid bepaal deur die behandeling van die twee transaksies punt vir punt (dit wil sê, in 'n reeks), die erkenning van die eerste gewone inkomste (dit wil sê, waarde op oefening oor opsieprys), dan 'n kapitaalverlies (dit wil sê, verkoopprys meer as waarde op oefening). In plaas daarvan, die uitoefening van die opsie en die verkoop van die onderliggende aandeel geïntegreer en die werknemer erken as gewone inkomste die bedrag waarmee die verkoopprys oor die opsie prys. (24) Gevolglik is die waarde op oefening raak irrelevant vir die berekening van die werknemer net gewone inkomste tot die mate dat die verkoopprys oorskry die opsieprys erken. Weerhouding van statutêre voorraad opsies weerhouding inhou nie 'n probleem in die nie-statutêre konteks, want soos die werkgewers weerhouding verpligting ontstaan ​​in die jaar van oefening, die werkgewer weet dat die verpligting bestaan ​​en weet die korrekte bedrag te weerhou. In teenstelling, weerhouding in die statutêre konteks inhou beduidende praktiese probleme: dit vereis dat die werkgewer te weerhou op 'n transaksie wat tussen 'n persoon wat nie meer 'n werknemer en 'n derde party wat waarskynlik onbekend aan die werkgewer kan wees plaasvind. Die werkgewer mag nie eens weet dat die transaksie plaasgevind het. Verder, indien die werknemer nie meer werk vir die werkgewer, kan die werkgewer nie betaling verpligtinge teenoor die voormalige werknemer waaruit sodanige belasting kan weerhou het. Hierdie probleem is aangespreek deur die Kongres in die Amerikaanse Jobs Creation Act van 2004, wat bepaal dat Artikel 3402 weerhouding geld nie vir statutêre opsies. (25) Wanneer 'n werknemer uitoefen n statutêre voorraad opsie en daarna betrokke is by 'n diskwalifiserende ingesteldheid, die werkgewer het geen weerhouding verpligting met betrekking tot die kompenserende inkomste toeskryfbaar aan die transaksie. Die oplossing van die administratiewe probleem op hierdie manier effektief uitgeskakel toesig deur die enigste herhaling spelers in die voorraad opsie konteks, naamlik die werkgewers. Werkgewers is in 'n beter posisie om die ingewikkelde belastingstelsel leer en hou rekords wat hulle in staat sal stel om werknemers tyd in die buiteland op te spoor. Indien die werkgewer het nie 'n aansporing om die belastingstelsel te leer en te hou die nodige rekords, moet die werknemer alleen die korrekte hantering van belasting op die voorraad opsie leer en maak 'n relatief ingewikkelde disaggregation van die inkomste toeskryfbaar aan die voorraad verkoop. Die mate waarin werknemers en voormalige werknemers het akkuraat berig die inkomste toeskryfbaar aan die diskwalifiserende vervreemding van statutêre voorraad opsies is buite die bestek van hierdie werk egter, lyk dit waarskynlik dat dit is relatief laag. 'N beter oplossing bestaan ​​uit 'n weerhouding verpligting aanleiding tot op oefening. sou die werkgewer verplig wees om terug te hou op die opsie verspreiding kragtens artikel 3402, ongeag of die opsie was statutêre of nie-statutêre. Sodra die hou tydperk het verstryk, het 'n werknemer wat 'n statutêre opsie gehou en nie besig met 'n diskwalifiserende ingesteldheid kan dien vir 'n terugbetaling. Alternatiewelik, die weerhou bedrae kan eenvoudig escrowed deur die werkgewer tot die hou tydperk verstryk het. Óf metode sal verseker dat alle belastings in 'n tydige wyse betaal en, net so belangrik, sal help om in ooreenstemming nakoming van die hoewe tydperk vereistes van statutêre voorraad opsies te verseker. Impak van Artikel 409A van statutêre opsies Artikel 409A bied 'n veel wyer uitsondering vir statutêre opsies, wat oor die algemeen beskou word nie deferrals van vergoeding daarstel. Tog kan die anti-verandering bepalings steeds probleme veroorsaak. As 'n wysiging resultate in die nuwe opsies versuim om die statutêre opsie vereistes te voldoen, Artikel 409A van toepassing op die opsie terugwerkend tot die toekenningsdatum en die verandering het dieselfde effek as die verandering van 'n nie-statutêre opsie. (26) Internasionale Belasting van Stock Options Die belasting van aandele-opsies uitgeoefen word deur nie-inwoner vreemdelinge stel 'n bykomende uitgawe: hoe werk die inkomste toeskryfbaar aan die opsie pas binne die algemene reëls vir die belasting van buitelandse persone Twee onafhanklike ondersoeke nodig is ten einde om die omvang van belasbare inkomste en die korrekte tempo en wyse van belasting bepaal. Kenmerkend van die vergoeding inkomste In die eerste plek moet die karakter van die inkomste word bepaal ten einde beide die tempo en wyse van belasting bepaal. As die karakter is vasgestel en bepaalbare, is dit belas word teen die plat 30 koers kragtens artikel 871 (a) (1) indien effektief verbonde is aan die belastingbetalers bedryf of besigheid in die Verenigde State van Amerika, dit word belas teen die gegradueer tariewe in Artikels 1 beskryf en 55 van Artikel 871 (b) (1) - inkomste dus verdien is geïdentifiseer deur die afkorting ETBUS, afgelei van die term wat betrokke is in die handel of besigheid in die Verenigde State van Amerika. Die prestasie van persoonlike dienste in die Verenigde State maak 'n bedryf of besigheid in die Verenigde State van Amerika (27) en inkomste ontvang vir sulke dienste word beskou as beide Amerikaanse bron inkomste en ETBUS inkomste. (28) So, as die nie-inwoner vreemdelinge opsie inkomste spruit uit persoonlike dienste verrig in die Verenigde State van Amerika, moet dit as ETBUS inkomste behandel en belas teen gegradueer tariewe. Toekenning van vergoeding inkomste uit nie-statutêre voorraad opsies Wanneer 'n werknemer uitoefen n nie-statutêre voorraad opsie, kan hy of sy erken gewone inkomste op die opsie verspreiding. As die gewone inkomste uitmaak vergoeding vir persoonlike dienste vir belastingdoeleindes, die behandeling van die inkomste hang af van waar die werknemer het die werk waarvoor die inkomste toeskryfbaar. Werk verrig in die Verenigde State van Amerika produseer Amerikaanse bron inkomste wat belasbaar as ETBUS inkomste. (29) Werk in die buiteland uitgevoer produseer buitelandse bron inkomste wat belasbaar vir 'n inwoner vreemdeling, maar nie vir 'n nie-inwoner vreemdeling. (30) So, die werknemer belas word op die inkomste toeskryfbaar aan dienste gelewer in die Verenigde State van Amerika. Hierdie reël is eenvoudig, maar dit is byna onmoontlik om aansoek te doen in die konteks van aandele-opsies. 'N Aantal jare sal gewoonlik verloop tussen die datum toekenning en die vestigingsdatum, en bykomende tyd kan verloop tussen die vestiging datum en die uitoefening datum. Tussen die toekenningsdatum en die vestigingsdatum, kan die werknemer vir die werkgewer in die Verenigde State van Amerika, in die buiteland of albei werk. Na die vestiging datum, die werknemer mag of nie mag bly met die werkgewer. Indien die werknemer bly, kan hy of sy bly vir 'n paar of al van daardie tyd en kan werk in 'n verskeidenheid van plekke. Die regulasies kragtens artikel 861 bied 'n verkryging reël vir sodanige scenario, waarvolgens inkomste ontvang in een belastingjaar is toe te skryf aan wat in twee of meer ander belasting jaar dienste. Dit is genoem multi-jaar vergoeding reëlings. Die persentasie van die tyd waarvoor die werknemer gewerk het in die Verenigde State van Amerika gedurende die toepaslike tydperk bepaal die persentasie van inkomste uit 'n Amerikaanse bron, (31) en die regulasies bepaal dat, vir voorraad opsies, die toepaslike tydperk is die tydperk tussen die toekenningsdatum en die vestigingsdatum (dit wil sê, die datum waarop alle indiensneming-verwante toestande vir hul oefening tevrede gewees). (32) So, wanneer 'n werknemer werk beide binne en buite die Verenigde State van Amerika gedurende die vestigingstydperk, die opsie verspreiding is afkomstig gebaseer op die persentasie tyd wat spandeer word om in elke plek. (33) Alhoewel die uitoefening van die opsie behels 'n besef geval en snellers die analise, die toepaslike tydperk eindig op die vestigingsdatum, nie die oefening datum. Dus, kan 'n werknemer verwesenliking van inkomste toeskryfbaar aan die aandele-opsies te stel deur die uitstel van oefening, maar hy of sy kan die wyse waarop daardie inkomste sal verkry nie verander nie. Die persentasie verkry tot die Verenigde State van Amerika is vasgestel en onveranderlike van die dag waarop die opsie setel. Bogenoemde aangehaal regulasies uitgereik in 2004 en in werking getree het in 2005. Voor dit, Inkomstediens Regerende 69-118 op voorwaarde dat die verkryging reëls vir werknemer voorraad opsies. Die beslissing bronne gewone inkomste wat voortspruit uit die uitoefening van aandele-opsies wat gebaseer is op ure gewerk in die Verenigde State van Amerika tussen die toekenningsdatum en die uitoefening datum. Daarom, werknemers uitoefen voordat 2005 kon die persentasie van inkomste toeskryfbaar aan Amerikaanse bronne deur die uitstel van oefening en besteding werktyd in die buiteland te verminder.


No comments:

Post a Comment